Interim Horeca Management Diensten


Flexibiliteit en ondersteuning op het moment dat je het nodig hebt


Interim Diensten


Ons Interim Horeca Management geeft je de flexibiliteit en ondersteuning op het moment dat jij het nodig hebt


Wisselingen op managementniveau zijn aan de orde van de dag. Het ‘slaat’ een gat in de organisatie en vertraagt de ontwikkeling en voortgang van het bedrijf. Daarnaast heeft het vaak een demotiverende werking op medewerkers omdat sturing vermindert en onzekerheid opduikt. Soms verstrijken maanden voordat de vacature weer is ingevuld of de nieuwe leidinggevende voldoende effectief is ingewerkt. Interim Management van HorecaAdviesBureau.nl biedt je hierbij de juiste oplossing. Wij leveren ervaren interim managers op fulltime basis maar maken ook afspraken op parttime- of project basis voor een nader te bepalen periode. Onze flexibiliteit geeft jou de mogelijkheid om je doelstellingen binnen jouw beschikbare budget tijdig te realiseren.

De partners van HorecaAdviesBureau.nl begeleiden opdrachtgevers op strategisch, tactisch en operationeel niveau bij vraagstukken op het gebied van hospitality, retail en services. Onze opdrachtgevers bevinden zich binnen de gehele breedte van de hospitality branche, facilitair management, horeca en vastgoed. Onze adviezen zijn maatwerk, praktisch en uitvoerbaar. Wij weten echt alles over eten, drinken, slapen en recreëren.
 Onze dienstverlening betreft o.a:
• managementadvies
• vestigingsplaatsonderzoek
• marktonderzoek
• ondernemersplan
• haalbaarheidsonderzoek
• omzettoetsing
• investeringsbegroting
• exploitatieprognose
• bedrijfsdoorlichting
• marktconformiteitstoets catering
• advies in- uitbesteding catering
• meest geëigende contractvorm
• HACCP plan

Succesverhalen



Een grote scholengemeenschap in Rotterdam e.o. reageerde via de website bij ons om te kijken of het productpalet m.b.t. catering wat zij aanbieden nog past in de huidige tijd.
Zij hadden advies nodig bij het meedenken en met en het doorlichten van het catering concept.
Ze wilde de mogelijkheden en tekortkomingen in kaart brengen middels interviews met diverse medewerkers.
Ook wilde zij dat wij zouden meedenken met de te voeren kaart , met het controleren van de inkoopprijzen, het voeren van gesprekken met diverse leveranciers, het ontwikkelen van een personeelsreglement en indien nodig, de nieuwe uitstraling van het personeel.

Allereerst hebben wij de zaken in kaart gebracht en hierover een rapport uitgebracht, daarna zijn wij als interim manager gevraagd leiding te geven aan de processen om het budgettaire tekort op de catering afdeling terug te brengen.